SUPERPERIODISTES EN L'ERA DE LA SOBREINFORMACIO
IVA incluido
Descripción
El sector de la comunicació viu una profunda transformació, agreujada per la crisi econòmica global i la del sector de la construcci ó. Internet ha marcat el canvi dels hàbits de consum de mitjans de comunicació per part d?una ciutadania que prioritza el consum d?i nformacions gratuïtes i que té accés a eines digitals del web 2.0 per participar en el debat públic i generar els seus propis contin guts. La democratització de la informació com a expressió idealitzada d?una era de gran soroll i una allau d?impactes d?actualitat, una era d...Estado: Disponible para compra online en 4-5 días
Disponibilidad
Cómpralo ahora y te lo enviaremos cuando tengamos stock. El cobro a tu cuenta se realizará sólo cuando se envíe el producto.
DetallesEDITORIAL UOC
2010
95 Páginas
Formato: Rústica
ISBN: 9788497889209
Idioma: CATALÁNMateria: Comunicación